Filteren
Trefwoord
41 resultaten
paperbackNederlands192 blz.9789033495397
1e druk
6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen. Meer
48,-
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands164 blz.9789089538840
1e druk
25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. Meer
24% KORTING
paperbackNederlands216 blz.9789401490658
1e druk
Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren. Meer
26% KORTING
paperbackNederlands140 blz.9789462201415
1e druk
26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. Meer
paperbackNederlands428 blz.9789058754240
4e druk
15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Meer
35% KORTING
e-bookNederlands82 blz.9789490903015
1e druk
In dit boek bundelt Rob van Nes relevante onderwerpen voor internationaliserende ondernemingen, schat bestaande publicaties op hun waarde, nuanceert en brengt keuzeopties aan. Meer
paperbackEngels244 blz.9780273719953
1e druk
1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed? Meer
paperbackEngels224 blz.9781118964965
14-4-2015
We willen allemaal de juiste antwoorden en oplossingen voor zeer reële en dringende uitdagingen waarmee onze organisaties worden geconfronteerd. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789492790422
1e druk
2-2-2023
Dit boek skipt alle blabla en geeft je een simpele formule om je bedrijf snel te laten groeien. Stop met willekeurige marketingacties en volg consequent een betrouwbaar plan. Meer
24,99
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenEngels289 blz.9780470827413
1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media. Meer
gebondenNederlands159 blz.9789055943586
1e druk
18-12-2008
'Calimeromarketing' is een marketingboek dat speciaal is geschreven voor de Calimero's van het bedrijfsleven: de honderdduizenden kleine ondernemers, zzp'ers en freelancers die Nederland telt. Meer
31% KORTING
paperbackEngels248 blz.9780241961643
1e druk
23-2-2012
Doordat de maatschappij meer en meer geglobaliseerd is en geobsedeerd wordt door de virtuele wereld lopen ondernemingen het gevaar het belang van de lokale markt te onderschatten. Meer
ingenaaidEngels232 blz.9780750684521
1e druk
Er is een steeds toenemende concurrentie tussen landen en steden. Het gaat hierbij om het aantrekken van infrastructuur, investeringen, toeristen en kapitaal. Meer
paperbackEngels224 blz.9781422189887
1e druk
2-1-2025
Stop met het pushen van producten en begin aan het bouwen van relaties met de juiste klanten. Meer
gebondenEngels637 blz.9780199569458
1e druk
1-1-2011
'The Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management' is een uitgebreid overzicht voor aanstaande academici op het gebied van verkoop en marketingbeheer. Meer
gebondenEngels240 blz.9780230342262
1e druk
Waarom betaalt de consument een hogere prijs voor een merk? Is het de kwaliteit, de look en feel, of is het sociale status? Nigel Hollis gelooft dat het een samenspel is. Meer
paperbackNederlands344 blz.9789024441556
1e druk
5-5-2023
Kennis over digital marketing is onmisbaar voor iedere organisatie en marketeer. Veel on-line marketeers focussen bij hun werk vooral op ‘analytics’. Meer
34,50
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
ingenaaidEngels224 blz.9781937134372
1e druk
11-3-2013
De meeste bedrijven opereren nog steeds alsof ze controle over hun klanten hebben. Maar in de huidige markt is het andersom. Meer
gebondenEngels309 blz.9780471644309
Strategische planning is een zeer complexe taak in sectoren die sterk afhangen van technologie en innovatief vermogen. 'Winning Market Leadership' doet een nieuwe benadering uit de doeken van strategische marktplanning. Meer
gebondenNederlands206 blz.9789090174624
3e druk
Dit boek verschaft u de kennis om de positie en zetten voor uw onderneming te bepalen. Het boek geeft inzicht in de theorie over het bepalen van de positie en bevat diverse praktische tools. Meer
53% KORTING