Lees verder


Daniëlle de Jonge – spreker, trainer en bestsellerauteur. Helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn.
Meer over Daniëlle de JongeExtreem klantgericht
= Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties
Audio-download Mp3 Nederlands 2019 1e druk 9789462551176Samenvatting
One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!
Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!
• Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien.
• De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen.
• De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik.
Trefwoorden
klantgerichtheid maatschappelijke impact klantrelaties commerciële slagkracht waardevolle klantrelaties duurzaamheid commercieel omdenken klantbeleving verkopen bedrijfsbrede klantfocus social media klantambassadeurs persoonlijk contact sociale winst klantloyaliteit relatiegerichte vaardigheden commerciële alertheid ecologische winst klantgedreven leiderschap klantbetrokkenheid emotionele connectie sociale ondernemingen inclusief zakendoen purpose-gedreven ondernemen marketing klantcentrisch zakendoen gesprekstechnieken online zichtbaarheid co-creatie klantgedrevenheid
Trefwoorden
Expertrecensies (4)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (6)
Over Daniëlle de Jonge
Anderen die dit audio download kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan