Lees verder


Ryan Holiday is strateeg en schrijver. Op zijn negentiende verliet hij voortijdig de universiteit om te werken met zijn mentor Robert Greene, auteur van De 48 wetten van de macht.
Meer over Ryan HolidayDe klassiekersclub
Hoe maak je een product dat de tand des tijds kan doorstaan
Paperback Nederlands 2023 1e druk 9789400516106Samenvatting
Bestsellerauteur en marketingstrateeg Ryan Holiday laat zien dat het maken van een klassieker niet op toeval berust of een kwestie van geluk is.
De werkwijze en mentaliteit om iets te maken dat de tand des tijds doorstaat is te leren – of je nu auteur, ondernemer, muzikant, filmmaker of beeldend kunstenaar bent.
De basis vormt het maakproces. Dat vraagt alle aandacht en inspanning. Een slecht product zal ook met de beste marketing nooit meer dan een hype zijn. Als maker ben je continue aan het verfijnen en bijsturen, altijd met je publiek of doelgroep in het achterhoofd.
Als je focus ligt op de kwaliteit, is de promotie van je werk en het opbouwen van een publiek een logische volgende stap op weg naar blijvend succes.
Trefwoorden
productontwikkeling marketing succesfactoren creatief proces creativiteit perennial sellers ondernemerschap strategie productontwerp tijdloosheid langetermijnsucces kwaliteitsmanagement innovatie klassiekers duurzaamheid langetermijnvisie merkontwikkeling positionering publieksontwikkeling toekomst persoonlijke ontwikkeling publieksbereik culturele impact Lindy-effect merkstrategie doelgroepgerichtheid visie schrijfvaardigheid evergreen content doorzettingsvermogen
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Ryan Holiday
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
DEEL I: HET CREATIEVE PROCES
Van de manier van denken tot het maken tot de magie
DEEL II: POSITIONEREN
Van polijsten tot perfectioneren tot verpakken
DEEL III: MARKETING
Van vleien tot publiciteit, van pushen tot promotie
DEEL IV: PLATFORM
Van fans tot vrienden en een volwaardige carrière
CONCLUSIE
Wat heeft geluk ermee te maken?
NAWOORD
EEN GESCHENK VOOR JOU
DANKBETUIGINGEN EN BRONNEN
REGISTER
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Dit boek staat op 1 boekenlijst...
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan