Lees verder
This Is Service Design Thinking
Basics - Tools - Cases
Paperback Engels 2011 1e druk 9789063692797Samenvatting
'This is Service Design Thinking' beschirjft een interdisciplinaire benadering voor het ontwerpen van services. Service design is een beetje een modewoord aan het worden en krijgt meer en meer de interesse vanuit diverse organisaties. Dit boek is samengesteld om het gebied van service design te beschrijven en te illustreren.
Een team van 23 internationale auteurs en online deelnemers van het global service design community hebben hun kennis, ervaring en passie samengebracht in dit boek.
De deelnemende auteurs zijn:
Kate Andrews (UK), Beatriz Belmonte (E), Ralf Beuker (GER), Fergus Bisset (UK), Kate Blackmon (UK), Johan Blomkvist (SE), Simon Clatworthy (NO), Lauren Currie (UK), Sarah Drummond (UK), Jamin Hegeman (USA), Stefan Holmlid (SE), Luke Kelly (NL), Lucy Kimbell (UK), Satu Miettinen (FI), Asier Pérez (E), Bas Raijmakers (NL), Jakob Schneider (GER), Fabian Segelström (SE), Marc Stickdorn (A), Renato Troncon (IT), Geke van Dijk (NL), Arne van Oosterom (NL), Erik Widmark (S)
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
-What is service design?
-Who are these service designers?
-How does service design work?
-What are the tools of service design?
-Applied service design
-Deep service design thinking
Appendix
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan