Planeetaardige zaken

Stampvol tips voor toekomstgerichte organisaties

Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789024471805
Nog niet verschenen, verwacht op 13‑11‑2025
23,50

Samenvatting

Zo wordt jouw organisatie een katalysator voor positieve verandering.

Veel mensen zijn privé al bezig om hun ecologische voetafdruk te verkleinen en willen ook graag dat hun werk meer in lijn is met hun waarden. Dat is goed nieuws, want organisaties hebben de kracht om echte impact te maken. De noodzaak om in actie komen is urgenter dan ooit als het gaat om klimaat, natuurbehoud, gezondheid, dierenwelzijn en een leefbare omgeving voor iedereen. En wie planeetaardig wil zijn, weet al snel: dat is plantaardig.

Dit boek helpt je om de transformatie naar plantaardige alternatieven te maken. Of het nu gaat om nieuwe diensten of producten als aanvulling op bestaand aanbod, groene innovaties met verfrissende invalshoeken of interne processen waarin plantaardig de hoofdrol krijgt. Met praktische tips, inspirerende interviews met pioniers uit diverse sectoren en de nieuwste onderzoeksresultaten ontdek je hoe jouw organisatie plantaardige alternatieven kan integreren. Zet de stap. Kom in beweging!

Specificaties

ISBN13:9789024471805
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:13-11-2025
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Over Daniëlle de Jonge

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden. Voor BNR is zij host van Dé Klantenpodcast. Na een studie Bedrijfseconomie is Daniëlle het commerciële vak ingestapt. In 2007 startte zij een eigen onderneming en is sindsdien actief als: - Spreker op evenementen, teamdagen en andere bijeenkomsten. - Trainer voor het geven van – reguliere of blended learning – workshops over klantgerichtheid, acquisitie, verkoopgesprekken, netwerken en relatiebeheer. Met Managementboek ontwikkelde zij de online training 'KLantgericht verkopen'. - Auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015) en ‘Extreem klantgericht’ (2019). Nevenfuncties en vrijwilligerswerk Als jurylid was zij in 2017 betrokken bij de verkiezing ‘Managementboek van het Jaar’, voor diezelfde prijs in 2018 was ze juryvoorzitter. Voor managementboek.nl recenseert ze sinds 2008 boeken over commercie, marketing, management en duurzaamheid. Omdat zij zich daarnaast graag belangeloos inzet voor anderen is vrijwilligerswerk een vast onderdeel in haar werkweken. Sinds enkele jaren is ze voorzitter van DierenDonatie, hét crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.

Andere boeken door Daniëlle de Jonge

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Planeetaardige zaken