Lees verder


Gerard van Vliet schreef in 1997 'Digitale Diarree' waarin hij aangaf wat Internet, de 1e digitale golf, zou kunnen betekenen voor bedrijven.
Meer over Gerard van VlietCRM en Internet
Van E-commerce naar R-commerce
Gebonden Nederlands 2000 9789014068060Samenvatting
Klanten krijgen, klanten hebben, klanten houden. Is het in de fysieke wereld al een hele klus om een klant te overtuigen, op Internet wordt het niet gemakkelijker. De transparantie van Internet bevordert dat klanten snel geconfronteerd worden met concurrerende aanbiedingen en mogelijkheden. 'CRM en Internet' laat aan de hand van praktische modellen en praktijkervaringen zien wat de inzet van Internet voor uw (potentiële) klanten kan betekenen. Het laat bovendien stap voor stap zien hoe u van E-commerce, het digitale proces, R-commerce kunt maken. Waarbij de R staat voor Resultaat, Return (on investment, on sales), maar vooral ook Relatie.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Gerard van Vliet
Inhoudsopgave
1. CRM=Customer Relationship Mythes
2. Oude wijn in nieuwe zakken
3. Van e-commerce naar r-commerce
4. R-commerce: de aanloop
5. R-commerce: de realisatie
6. R-commerce: de werkelijkheid
7. De valkuilen: open your I's
8. R-commerce: de toekomst
9. R-commerce: Life time learning
Bijlagen
Literatuur
Over de auteur
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan