Lees verder
Bold
How to be Brave in Business and Win
Paperback Engels 2011 1e druk 9780749463441Samenvatting
Voor brand building moet u volledig opnieuw kijken naar klantervaring en uw relatie met klanten. Dit tonen Shaun Smith en Andy Milligan aan met inspirerende casestudies van onder andere Virgin Galactic, Innocent en Zappos. 'Bold' gaat over bedrijven die zich onderscheiden van de massa en dingen op hun manier doen.
Trefwoorden
exponentiële groei technologische versnelling disruptie toekomst innovatie ondernemerschap leiderschap digitalisering kunstmatige intelligentie exponentiële organisaties mindset businessmodellen flow internet of things robotica crowdfunding crowdsourcing genomica communities demonetarisatie democratisering dematerialisatie durfkapitaal singularity intrinsieke motivatie deceptie paradigmaverschuiving lineair denken overvloed kort-cyclische processen
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2 O2
3 Air Asia
4 Chilli Beans
5 Six Senses Resorts and Spas
6 Burberry
7 BBH
8 The Geek Squad
9 Zappos.com
10 Umpqua Bank
11 TNT Express
12 JCB
13 innocent
14 WWF
15 How to be bold: practices, principles and people
16 Bold practice survey
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan