Lees verder


Larry Weber is manager bij W2 Group. Een samenwerkingsverband van marketingdienstenaanbieders.
Meer over Larry WeberMarketing to the Social Web
How digital customer communities build your business
Gebonden Engels 2009 2e druk 9780470410974Samenvatting
De toekomst van marketing gaat niet over eenrichtingsverkeer. Marketeers moeten naar internet kijken om nieuwe manieren te vinden om mét klanten te communiceren, in plaats van informatie náar hen over te brengen. Van MySpace en YouTube naar blogs - sociale media op internet is de veelbelovende manier om klanten te bereiken.
'Marketing to the Social Web' helpt marketeers en hun bedrijven om te begrijpen hoe klanten te binden, communities op te bouwen en de winst te maximaliseren in een tijd van verwarring. Auteur en sociaal media goeroe Larry Weber beschrijft recent beschikbare hulpmiddelen en platformen en laat lezers zien hoe deze toe te passen om directe resultaten en groei te zien.
Trefwoorden
social media marketing online communities internet web 2.0 internetmarketing digitale marketing community building online dialoog klantengagement blogs digitale transformatie consumentengedrag contentmarketing e-commerce gebruikersgegenereerde content webstrategie digitale conversatie merkbetrokkenheid online reputatie merktransparantie klantenrelatiebeheer digitale strategie digitale communicatie viral marketing sociale netwerken klantenfeedback webontwikkeling sociale interactie digitale trends
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Larry Weber
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Acknowledgments
Part I: Pandemonium: The Landscape of the Social Web
Chapter 1. The Web Is Not a Channel (And You're an Aggregator, Not a Broadcaster)
Chapter 2. Community and Content: The Marketer's New Job (Or How to Cut Your Marketing Budget and Reach More People)
Chapter 3. Making the Transition to the Social Web (First Change Your Marketing Mindset)
Chapter 4. How to Let Customers Say What They Really Think (And Keep Your Job)
Part Ii: Seven Steps to Build Your Own Customer Community
Chapter 5. Step One: Observe and Create a Customer Map (Otherwise, You Can't Get There from Here)
Chapter 6. Step Two: Recruit Community Members (With a New Toolbox and Your Own Marketing Skills)
Chapter 7. Step Three: Evaluate Online Conduit Strategies (And Don't Forget Search)
Chapter 8. Step Four: Engage Communities in Conversation (To Generate Word of Mouse)
Chapter 9. Step Five: Measure the Community's Involvement (Who, What, Where, When, Why, and How)
Chapter 10. Step Six: Promote Your Community to the World (Get 'Em Talking and Clicking)
Chapter 11. Step Seven: Improve the Community's Benefits (Don't Just Set It and Forget It)
Part Iii: Making Use of the Four Online Conduit Strategies
Chapter 12. The Reputation Aggregator Strategy (We're Number One!)
Chapter 13. The Blog Strategy (Everybody's Talking at Me)
Chapter 14. The E-Community Strategy (Go to Their Party or Throw Your Own)
Chapter 15. The Social Networks Strategy (Connecting with a Click)
Chapter 16. Living and Working in Web 4.0 (It's Right Around the Corner)
Notes
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan