Lees verder



Seth Godin is de auteur van veel bekende bestsellers zoals Permission Marketing, Purple Cow en Tribes. Met zijn dagelijkse blog bereikt hij wereldwijd een miljoenenpubliek. Als initiatiefnemer van The Carbon Almanac Network heeft hij zich opgeworpen als een prominente voorvechter van maatregelen tegen klimaatverandering.
Meer over Seth GodinPurple Cow
Transform Your Business by Being Remarkable
Paperback Engels 2005 1e druk 9780141016405Samenvatting
U bent een paarse koe of niet. U bent opmerkelijk of onzichtbaar. Zeg het maar.
Wat hebben Apple, Starbucks, Dyson en Pret a Manger overeen? Hoe kunnen zij zo spectaculair groeien, terwijl anderen achterblijven? De P's die door marketeers gebruikt worden (prijs, promotie, publiciteit) werken niet meer. De gouden tijden van adverteren zijn voorbij. Het is tijd voor de nieuwe P: de paarse koe. 'Purple Cow' beschrijft iets fenomenaals, iets opwindends en kortweg ongelooflijks.
Seth Godin spoort u aan een paarse koe te verwerken in alles wat u maakt, alles wat u doet, om zo echt iets opvallends te creëren. Het is een manifest voor iedereen die producten en diensten wil helpen creëren die de moeite waard zijn voor marketing
Trefwoorden
marketing innovatie purple cow onderscheidend vermogen word-of-mouth marketingtransformatie productinnovatie merkstrategie consumentengedrag virale marketing tv-industrial complex traditionele marketing marketingcommunicatie marktdifferentiatie concurrentie relevantie merkpositionering marketingstrategie marketinginnovatie aandachteconomie merkbeleving prijsstrategie marktverandering klanttevredenheid klantgerichte innovatie disruptie
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Seth Godin
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Dit boek staat op 1 boekenlijst...
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan