Marketing ROI
The path to campaign, customer, and corporate profitability
Gebonden Engels 2003 9780071413633Samenvatting
Dit makkelijk leesbare boek over het toepassen van ROI (Return on investment) is een belangrijk hulpmiddel voor het verbeteren van de effectiviteit van zo goed als elk marketingprogramma. Lenskold geeft stapsgewijs een aantal richtlijnen over hoe uw organisatie:
- Marketingstrategieën op een lijn kan brengen met de strategische doelen van een onderneming;
- Marketingcampagneprofijt beter kan managen door middel van nauwkeuriger metingen
- Klanten meer voordelen kan bieden en een beter bedrijfsresultaat behalen.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan