Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
29 resultaten
Alle producten
e-bookNederlands160 blz.9789089655738 1e druk 15-1-2019
andere uitgaves beschikbaar
Facebookmarketing is niet moeilijk. Sterker nog: het is zelfs leuk. Maar je moet natuurlijk wel weten hoe het werkt. Anne Raaymakers, Facebookmarketingexpert, helpt je op weg.  Meer
25,-
Direct te downloaden
gebondenEngels256 blz.9781118273210 1e druk 20-4-2012
De auteurs onderzoeken hoe de sociale, culturele en technologische trends, uitgelokt door de explosie van de social media, transformeert binnen het ondernemingsklimaat.  Meer
32,62
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands168 blz.9789085603795 5e druk 1-10-2024
Verkooppositie Positie #3095
Top 100 30 dagen in de top 100
Een positieve leefstijlverandering levert mensen veel op: gezondheid, energie en vitaliteit. De gedragsverandering die hiervoor nodig is, blijkt voor veel mensen een flinke uitdaging.  Meer
29,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands192 blz.9789055949175 1e druk 27-6-2017
Verkooppositie Positie #2311
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Calimeromarketing 3.0 laat u ontdekken hoe eenvoudig marketing kan zijn.  Meer
23,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenEngels208 blz.9781119341208 1e druk 3-1-2017
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing.  Meer
29,88
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels222 blz.9780230285095 1e druk 7-12-2015
In 'The Superpromoter' Rijn Vogelaar explains how any organization can become more successful by marshalling their superpromoters.  Meer
15,-
9,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
34% KORTING
gebondenEngels328 blz.9780470651247 1e druk
Dit boek brengt vakgebieden als IT, klantenservice, communicatie, marketing en organisatiekunde bij elkaar om het maximale profijt te trekken uit social media.  Meer
31,24
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels346 blz.9781118007297 1e druk
Deze uitgave beschrijft de basis van het opzetten van een online marketing strategie, het analyseren van resultaat en het ontwikkelen en promoten van blogs, video's en webinars.  Meer
25,74
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels386 blz.9781119154549 1e druk 28-2-2016
Online networks are becoming increasingly significant in professional and academic settings, and almost inescapable during casual internet browsing.  Meer
32,62
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
gebondenEngels250 blz.9780470639337 1e druk
'Social Marketing to the Business Customer' is het eerste boek dat specifiek gaat over de inzet van sociale marketing in een business-to-businessomgeving.  Meer
31,24
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
e-bookNederlands252 blz.9789020977776 1e druk 5-9-2012
andere uitgaves beschikbaar
Steven van Belleghem laat zien waar het om draait: de bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen.  Meer
22,99
Direct te downloaden
ingenaaidEngels270 blz.9780749464738 1e druk 3-5-2012
Steven van Belleghem laat zien waar het om draait: de bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen.  Meer
52,55
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen
paperbackEngels288 blz.9781119114093 1e druk 22-1-2016
Want to market to those who rock social media in order to grow your brand? With the help of this guide, you'll discover how to launch a successful influencer marketing campaign.  Meer
29,87
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels182 blz.9780749455071 1e druk
'Public Relations and the Social Web' verkent de nieuwe mogelijkheden die PR-professionals ter beschikking staan. De focus ligt daarbij op Web 2.0 en zogenoemde sociale media.  Meer
40,52
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen
gebondenNederlands224 blz.9789081516334 1e druk 17-2-2012
andere uitgaves beschikbaar
Steven van Belleghem laat zien waar het om draait: de bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen.  Meer
29,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands320 blz.9789055948857 1e druk
andere uitgaves beschikbaar
De integratie van online- en offlinemarketing zal meestal niet vanzelf gaan. Het senior management zal er dus gericht, vanuit een duidelijke visie, op moeten aansturen.  Meer
24,95
18,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
25% KORTING
ingenaaidEngels216 blz.9781934432785 1e druk 30-4-2013
From the Preface: "Not surprisingly, companies of all sizes are using social media as part of their marketing and public relations efforts.  Meer
75,09
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
gebondenEngels316 blz.9781118003763 1e druk
Sociale media kenmerken zich door de democratische gang van zaken. Hun toenemende belang zal ook de manier waarop uw organisatie met uw klanten praat ingrijpend veranderen.  Meer
21,61
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels256 blz.9781430244073 1e druk 7-12-2012
This book is for the manager who already knows something about social media and wants to roll up his or her sleeves and get down to business.  Meer
42,99
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels250 blz.9781599183831 1e druk
Dit boek rust u uit met actieplannen, implementatiestappen en meer dan 100 marketingwapens. Het is geschreven door de vader van de guerrillamarketing: Jay Conrad Levinson.  Meer
21,61
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale