Filteren
Trefwoord
37 resultaten
ingenaaidNederlands205 blz.9789023244325
1e druk
10-6-2008
Wilt u zich als manager of adviseur verdiepen in de vraag waarom innovatie van de arbeidsorganisatie zo moeizaam verloopt? Bent u op zoek naar een aanpak die sociale innovatie versnelt? Meer
paperbackNederlands252 blz.9789024402366
1e druk
25-3-2020
'Sociaal ondernemen' beschrijft de competenties die de sociaal professionals nodig hebben en het krachtenveld waarbinnen zij hun doelen willen bereiken. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789013109375
1e druk
7-10-2015
andere uitgaves beschikbaar
Oude organisatievormen worden vervangen door nieuwe: meer gericht op een menselijke maat en op gemeenschappelijkheid. Hoe dat gebeurt, leest u in 'Werken aan de WEconomy'. Meer
paperbackEngels240 blz.9781626560734
1e druk
1-3-2014
Current responses to our most pressing societal challenges - from poverty to ethnic conflict to climate change - are not working. Meer
paperbackNederlands108 blz.9789013133486
1e druk
20-11-2015
De auteurs illustreren aan de hand van een tiental voorbeelden een rijk palet aan dilemma’s, knelpunten en lessen voor publieke ondernemers. Meer
gebondenEngels298 blz.9781118452950
1e druk
20-5-2013
Het is nog lang niet zo dat vrouwen de wereld regeren maar je hoort steeds vaker dat het goed zou zijn wanneer vrouwen meer invloed zouden hebben. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789024428120
1e druk
13-11-2019
andere uitgaves beschikbaar
Organisatievibe laat zien dat energie op de werkvloer de belangrijkste voorspeller is voor het succes van organisaties in een snel veranderende en turbulente wereld. Meer
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
gebondenEngels200 blz.9781838303365
1e druk
31-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
Geniuses like Mozart, Einstein, Picasso, Van Gogh, and Da Vinci share one common trait that sets them apart from their peers. And it’s not their talent or a high IQ. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789024428106
1e druk
13-11-2019
andere uitgaves beschikbaar
Organisatievibe laat zien dat energie op de werkvloer de belangrijkste voorspeller is voor het succes van organisaties in een snel veranderende en turbulente wereld. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024414376
1e druk
30-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
Wie maar één managementboek naar een onbewoond eiland mag meenemen, heeft aan De managementmonologen genoeg. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789025911157
1e druk
3-11-2022
Je loopt al een tijd rond met een idee – hoe vaag ook – om de wereld te verbeteren. Je wilt iets gaan doen met dat idee, jouw ideaal. Hoe dan? Met dit boek ga je het doen. Meer
paperbackNederlands325 blz.9789023246275
3e druk
andere uitgaves beschikbaar
51% KORTING
gebondenEngels544 blz.9781626567986
2e druk
15-8-2016
In Theory U Scharmer shows that what we pay attention to and how we pay attention are key to what we create. Meer
gebondenEngels256 blz.9780061914188
1e druk
1-12-2021
Gary Vaynerchuk, de New York Times bestsellerauteur, is terug met een gedurfde kijk op de evolutie van de markt van vandaag. Hij openbaart de essentiële factoren van succesvolle relaties tussen bedrijven en consumenten in 'The Thank You Economy'. Meer
gebondenEngels256 blz.9780262028608
1e druk
7-4-2015
Manzini distinguishes between diffuse design (performed by everybody) and expert design (performed by those who have been trained as designers) and describes how they interact. Meer
paperbackEngels260 blz.9780470405321
1e druk
'Succeeding at Social Enterprise' is een praktische gids vol best practices, handvatten, modellen, succescases voor maatschappelijk verantwoorde ondernemers. Meer
paperbackEngels315 blz.9781783534524
1e druk
5-9-2016
This book is the result of two decades of research and dialogue with His Holiness the Dalai Lama and other leaders in business, government, science and education. Meer
gebondenEngels270 blz.9781118138595
1e druk
12-4-2012
Op basis van de kennis en ervaring van 's werelds meest invloedrijke sociale ondernemers biedt 'Rippling' een nieuw model voor innovatie. Meer
gebondenEngels366 blz.9786150051918
1e druk
The Social Design Cookbook uncovers what it takes to organise successful and sustainable social initiatives. Meer