In goede en kwade koersdagen

het huwelijk tussen wielersport en marketing

Paperback NL 2011 1e druk 9789054721574
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

In goede en kwade koersdagen

Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereerste
prehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciële belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.

In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van het
huwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.

Specificaties

ISBN13:9789054721574
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Druk:1
Verschijningsdatum:28-4-2011

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        In goede en kwade koersdagen