Lees verder
Customer Value Generation in Banking
The Zurich Model of Customer-Centricity
Gebonden Engels 2015 9783319199375Trefwoorden
bankwezen klantgerichtheid disruptie financiële dienstverlening digitale transformatie customer centricity klantwaardemodel innovatie strategie businessmodellen fintech organisatieverandering zurich model servicegerichtheid gebruikerservaring concurrentieanalyse digital banking customer journey bedrijfscultuur verandermanagement regelgeving waardecreatie klantbehoeften financiële behoeftenpiramide customer win cycle betalingsverkeer marktdynamiek procesinnovatie propositieontwikkeling iceberg model
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan