


Eric V. Holtzclaw is CEO van Laddering Works, een strategisch marketingbureau.
Meer over Eric HoltzclawLaddering: Unlocking the Potential of Consumer Behavior
Gebonden Engels 2013 1e druk 9781118566121Samenvatting
De regels van marketing en productontwikkeling zijn voorgoed veranderd. U heeft niet meer in de hand waar en hoe uw klanten uw marketinguitingen ontvangt. De klant is de baas, en die heeft steeds meer keuze en steeds minder tijd om keuzes te maken. Daarom is het cruciaal om te begrijpen wat uw klanten echt drijft, zodat u succesvollere producten, campagnes en ervaringen kunt vormgeven.
'Laddering' leert u hoe u de kernwaarden van uw klanten beter leert kennen en begrijpen. Het leert u de juiste vragen te stellen, en de antwoorden op waarde te schatten. Daardoor ontsluit u het werkelijke potentieel van uw product of dienst.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. History
2. The Need for Laddering
BellSouth Case Study: But Would You?
3. Laddering Defined
Cruise Line Case Study
4. The Steps to Laddering
The Social TV Case Study
5. Confirming and Fine-Tuning Your Ladders
The Social Media Family Case Study
6. Latticing: Finding the Overlap in Ladders
Travel Personas Case Study
7. Lensing
8. Practical Application of Laddering
BISSELL Word-of-Mouth Marketing Case Study
9. The Way Forward
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan