Lees verder
The Intuitive Mind
Profiting from the Power of Your Sixth Sense
Gebonden Engels 2010 1e druk 9780470721438Samenvatting
Deze nieuwe blauwdruk voor de managementgeest zal uw denken en doen volledig veranderen. Eugene Sadler-Smith is een vooraanstaande onderzoeker op het gebied van intuïtie. Zijn stelling is dat mensen weliswaar een enkel brein hebben, maar twee geesten. Managers zien het belang van intuïtie echter over het hoofd, en ze slagen er dan ook niet in hun intuïtie te gelde te maken. Want intuïtie kan u helpen om beslissingen te nemen, uw creativiteit te vergroten, ethischer te handelen, uw teams te verbeteren en, uiteraard een betere leider te worden.
Trefwoorden
intuïtie besluitvorming persoonlijke ontwikkeling leiderschap neurowetenschappen brein creativiteit psychologie management ondernemerschap zelfbewustzijn gevoel holistische benadering persoonlijke groei dualisme persoonlijk leiderschap onderbuikgevoel zesde zintuig teams rationeel denken emotionele intelligentie ervaringskennis mindfulness filosofie balans succesfactoren snelheid cognitieve processen onbewuste processen kennis
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Chapter One: Intuitive Mindware
Chapter Two: The Ambidextrous Mind
Chapter Three: Insights, Intuitions and the Moral Instinct
Chapter Four: Intuitive Mind Reading
Chapter Five: Intuitive Shortcuts
Chapter Six: Intuitive ESP
Chapter Seven: The Intuitive Brain
Chapter Eight: The Intuitive Entrepreneur
Chapter Nine: Intuitive Leadership
Chapter Ten: Intuitive Intelligence
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan